Näin toimeksianto etenee

1

Ota yhteyttä ajoissa

Asianajajaan otetaan usein yhteyttä liian myöhään. Ota mieluummin yhteyttä heti, kun erimielisyys syntyy. Riita on usein helpointa ratkaista heti alkuun, sillä yleensä ajan kuluminen mutkistaa asioita.

Kun otat yhteyttä, selvitämme yhdessä millaisen avun tarpeessa olet ja voimmeko auttaa sinua. Tämä neuvottelu on aina maksuton.

2

Tehdään toimeksiantosopimus

Toimeksiannosta sovitaan kirjallisella sopimuksella. Sopimus määrittää toimeksiannon tavoitteet, tehtävät toimenpiteet sekä palkkion suuruuden.

Toimeksianto varmistaa myös, että asianajaja hoitaa toimeksiannon loppuun asti. Asianajaja ei voi luopua toimeksiannoista kuin tietyillä hyvässä asianajajatavassa määrätyillä perusteilla.

3

Ole rauhassa, me hoidamme

Kiitos luottamuksestasi! Vastuu asian hoitamisesta on nyt meillä eikä sinun tarvitse murehtia asian etenemisestä. Hyvän lopputuloksen lisäksi tarjoamme asiakkaillemme helppoutta ja mielenrauhaa.

Sinun on helppo keskittyä muihin asioihin, kun voit luottaa, että ajamme asiaasi aktiivisesti ja oma-aloitteisesti yhdessä sovitun tavoitteen ja etenemistavan mukaisesti.

“Olen erittäin tyytyväinen toimiston osaamiseen ja siihen, miten mutkattomasti asiat hoituivat etänä puhelimitse ja sähköpostitse.”

Usein kysyttyä

Miten voitte palvella asiakkaita valtakunnallisesti?

Asianajo on ennen kaikkea ajatustyötä, eikä asiakkaan tai asianajajan sijainnilla ole merkitystä asiakkaan palvelemisen kannalta. Asiakirjat liikkuvat sähköisesti ja pidämme asiakkaisiin yhteyttä puhelimitse tai videoneuvottelulla. Sähköinen yhteydenpito on myös asiakkaalle helppoa ja joustavaa. Yleensä asiakkaan läsnäoloa tarvitaan ensimmäisen kerran vasta oikeudessa, jos sinne saakka päädytään.

Miten antamieni tietojen luottamuksellisuus ja tietoturva on varmistettu?

Asianajaja on velvollinen pitämään salassa kaikki asiakkaalta saamansa tiedot. Emme koskaan paljasta edes asiakkaidemme nimiä. Kaikki toimeksiantoihin liittyvät asiakirjat tallennetaan EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimusten mukaisesti. Tietojärjestelmämme on suojattu kahdenkertaisella kirjautumisella ja järjestelmien ylläpidosta vastaavat alan ammattilaiset.

Entä jos en ole tyytyväinen palveluuni?

Haluamme tyytyväisiä asiakkaita, koska heidän kanssaan on mukava tehdä töitä. Selvitämme asiakkaan tarpeet ja odotukset jo ennen toimeksiannon vastaanottamista emmekä ota vastaan toimeksiantoa, jos epäilemme ettemme pysty vastaamaan asiakkaan odotuksiin. Asiakas voi myös koska tahansa irtisanoa toimeksiantosopimuksen, joten meidän on lunastettava meihin kohdistuvat odotukset toimeksiannon loppuun saakka.

Miten me voisimme auttaa sinua?